Weboldalunkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GARANCIA

GARANCIA

Garanciális feltételek
HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

A BIOKOPRI Kft-től való vásárlásával Ön a cégünk által biztosított garanciális és garancia időn túli szerviz és karbantartási szolgáltatásait maga mögött tudhatja.  

Cégünk kiemelt figyelmet fordít arra, hogy készülékeink megbízhatósága hosszú évekig szolgálja Fogyasztóink kényelmét.


A PELLETKÁLYHA WEBSHOPBAN történő vásárlásával Ön elfogadja az általunk kínált alábbi garanciális feltételeinket.
Az Ön által megrendelhető eszközökre a következő GARANCIÁLIS SZERZŐDÉSES feltételek érvényesek.

 

  1. Megrendelhető eszközök:
    Centrometal CentroPelet Z6 / Z8 / Z12 / ZS10

    Centrometal CentroPelet ZV16 / ZV20 / ZV24 / ZV32
    Centrometal CentroPelet ZVB16 / ZVB20 / ZVB24 / ZVB32
    Centrometal CAS / CAS-S / CAS-B / CAS-BS
    SENKO P7 AIR / P10 AIR
    SENKO P12 SLIM WATER + AIR / P12 és P20 WATER + AIR

     
  2. A megrendelt eszköz garanciális időtartama:
    Centrometal CentroPelet kandallók/kályhák - forgó, mozgó és elektromos alkatrészekre, illetve vízteres kályha, vízteres kazán vagy fűtési puffer tároló esetén a kazántest és acél tartály hegesztési minőségére: a termék átvételétől számított 12 hónap. A garancia érvényességének kezdete a megrendelt eszköz(ök) átadás/átvételi időpontja.
    SENKO pellet kandallók - gyártási és konstrukciós hibákra visszavezethető meghibásodások esetén 2 év, az elektronikus és elektromos komponensekre 1 év garancia a termék átvételtől számítva. Kivéve a túl magas hőterhelés következtében rongálódó belső samott elemek, üveg ajtó, festés, szigetelés, égőkehely, égőrostély, vizes hőcserélő (ha 55°C alatti a visszatérő víz hőmérséklet).

     

  3. A megrendelt eszköz garanciájának érvényesítéséhez szükséges feltételek:  
    A megrendelt eszközök Átadás/Átvételi elismervényének bemutatása.

    A megrendelt eszköz és az eszközhöz rendelt kiegészítő felszerelések és/vagy szolgáltatások Megrendelő általi 100%-os kifizetése.
    Garanciális beüzemelés Szállító általi elvégzése nem szükséges, azonban a pelletkályhák gondmentes üzemeltetéséhez javasolt.
    A termékhez mellékelt FORGALMAZÓI GARANCIA JEGY.
    A termék nyugta vagy számla egy példánya.

     

  4. A garanciális szerződésben, a Szállító által vállalt feltételek:
    A Megrendelő által megrendelt eszközökhöz az előző pontban részletezett feltételek teljesülése esetén a Szállító a GARANCIÁLIS SZERZŐDÉS keretében a következő szolgáltatásokat vállalja.

    Garanciális időszakban a szakszerviz helyszínre való kiszállása esetén a meghibásodott eszköz vagy alkatrész cseréjét a Szállító költségére, amennyiben a meghibásodás garancia alá esik.


    A Szállítóval való előzetes telefonos egyeztetés alapján, a Megrendelő által kiszerelt alkatrész Szállító címére való postai visszaküldése a

    Megrendelőt terheli, az alkatrész garanciális meghibásodás alá esésének Szállítói vagy Gyártói igazolása után, a postai szállítás költségét a Szállító viseli.

    Garanciális időszakban a meghibásodás elhárításának munkavégzését a Szállító költségére.

    Garanciális időszakban a meghibásodás elhárításához való kiszállást a Szállító költségére.

    A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de fenntartjuk a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

    A garancia alá nem eső vagy garancia időszakon túli meghibásodások esetében minden esetben a www.biokopri.hu honlapon megadott aktuális díjak a mértékadók és érvényesek.

    Amennyiben a garanciális időszak alatt a megrendelt eszköz javítását nem a Szállító, hanem egy harmadik személy végzi, a jelen szerződésben vállalt Szállítói garancia érvényét veszíti.

 

Garanciális beüzemelés

A garanciális beüzemelésre a készülék gyártója, vagy a gyártó megbízottja jogosult!

A beüzemelés során kollégáink elvégzik az előkészített és kivezetékelt elektromos bekötéseket a vezérlő egységbe (szivattyúk, termosztát, érzékelők…stb), beállítják a vezérlőegységet a gyártó előírásai szerint (levegőmennyiség, adagolás, gyújtási periódus…stb) és oktatást tartanak a fűtési eszköz használatáról és karbantartásáról.

Beüzemelő kollégánk érkezéséig a következő dolgokról kell gondoskodnia:

  • A kazánt, kályhát vagy égőfejet a fűtési rendszerbe integrálni,
  • füstelvezetésről gondoskodni,
  • a próbafűtéshez fűtési alapanyagot biztosítani,
  • elektromos vezetékeket előkészíteni.

A különböző eszközök garanciális beüzemelésnek költségeiről a következő dokumentumból tájékozódhat:
(Az árak nettó árak és nem tartalmazzák a kiszállási költséget. A beüzemelésekhez országos szervizhálózattal rendelkezünk)

Garanciális beüzemelés

 

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk! 
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
-    A  nyugta vagy számla egy példánya
-    Az átadás/átvételi dokumentum egy példánya
-    A termékhez mellékelt FORGALMAZÓI GARANCIA JEGY
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a BIOKOPRI Kft. kizárólag a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalja a cserét.
Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni Kovács Zoltánnál a BIOKOPRI Kft. szerviz vevőszolgálati vezető kollégájánál a szerviz@pelletkalyhawebshop.hu vagy a szerviz@biokopri.hu e-mail címen. Kérjük a hiba bejelentésekor minden esetben adjon meg egy közvetlen telefonos elérhetőséget is. Amennyiben a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor kizárólag a hivatalos gyári szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállaljuk a 72 órán belül meghibásodott termék cseréjét.

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálatunkon.